Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

26 de noviembre de 2019

OS COLEXIOS "AS COVAS" DE MEAÑO E "ENRIQUE BARREIRO" DE VILARIÑO PREMIADOS POLA XUNTA


A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, acaba de publicar a resolución cos centros premiados na VI edición do Concurso de Traballo por Proxectos, a través do que se recoñece o traballo de 18 centros educativos públicos no eido do traballo interdisciplinar e a investigación nas bibliotecas escolares. A iniciativa, enmarcada no Plan LÍA (Lectura, Información e Aprendizaxe) de Bibliotecas Escolares 2016-20 busca, ademais, incentivar as boas prácticas no ámbito das bibliotecas escolares dos centros de ensino públicos de Galicia, así como fomentar o traballo en equipo.
Todos os traballos deberon realizarse coa coordinación, apoio e colaboración da biblioteca escolar e contando cos seus recursos e posibilidades. A modalidade 1 centrouse en proxectos de carácter interdisciplinario ou proxectos documentais integrados (traballos de investigación sobre un tema no que os alumnos se familiarizan cos mecanismos de busca de información) coordinados desde a biblioteca escolar e que coa participación dun mínimo do 40% das aulas do centro, ou dun 40% dos departamentos no caso dos centros de ensino secundario.
A modalidade 2 referiuse a proxectos de investigación dirixidos por profesorado dun grupo, nivel, ciclo ou departamento, con tres submodalidades (traballos de grupo, de ciclo/departamento e proxectos realizados na materia de libre configuración “investigación e tratamento da información”). Por último, a modalidade 3 centrouse en proxectos de investigación intercentros, promovidos desde as bibliotecas de ata un máximo de tres centros de ensino, co fin de desenvolver un proxecto común de temática xeral ou científica.
A listaxe de centros premiados por modalidades é a seguinte:

Modalidade
Temática
Centros Premiados
Concello
Provincia
Título
Asignación
1. Proxectos Documentais integrados, coordinados desde a biblioteca escolar
Xenérica
CEIP P. Graxal
Cambre
A Coruña
Construímos
2.000 €
CEIP Milladoiro
Malpica de B.
A Coruña
O mar que nos dá…!
2.000 €
EOI de Lugo
Lugo
Lugo
FalArte
2.000 €
IES P. Aquis Celenis
Caldas de Reis
Pontevedra
As palabras no Camiño
2.000 €
CEIP P. Meaño-As Covas
Meaño
Pontevedra
Puro teatro
2.000 €
CEIP Alfonso D. Rodríguez Castelao
Vigo
Pontevedra
Pinga a pinga, pensa en verde
2.000 €
Ciencias
IES Francisco Aguiar
Betanzos
A Coruña
Betanzos 800 anos
2.000 €
CEIP Canosa-Rus
Coristanco
A Coruña
ConCIENCIAte
2.000 €
2.a. Proxectos de investigación de grupo/nivel
Xenérica
CEIP O Coto
Negreira
A Coruña
A voltas por Galicia
1.500 €
CEIP de Prácticas López Ferreiro
Santiago de Compostela
A Coruña
Pontes para coñecérmonos
1.500 €
IES Xoán Montes
Lugo
Lugo
(A)rroupArte
1.500 €
Ciencias
CEIP Quintela
Moaña
Pontevedra
Proxecto Os Canciños
1.500 €
2.b. Proxectos de investigación de ciclo/departamento
Xenérica
CEIP P. Enrique Barreiro Piñeiro
Cambados
Pontevedra
Coidamos do noso para coidar o de todas e todos
1.500 €
Ciencias
IES Xoán Montes
Lugo
Lugo
O xardín das Hespérides
1.500
2.c Proxectos realizados na materia de 1º /2º de ESO “Investigación e tratamento da información” ou noutras materiais equivalentes en ESO ou primaria
Xenérica
IES Valadares
Vigo
Pontevedra
Youtubers por un día
1.500 €
3. Proxectos de investigación intercentros
Xenérica ou científica
CEIP Nicolás del Río
Cedeira
A Coruña
"Pegadas na iauga". Patrimonio inmaterial: a semente
1.500 €
IES Punta Candieira
Cedeira
A Coruña
"Pegadas na iauga". Patrimonio inmaterial: a semente
1.500 €
CEIP de Santiago de Oliveira
Ponteareas
Pontevedra
Xogamos?
1.500 €
CEIP de Leirado
Salvaterra de Miño
Pontevedra
Xogamos?
1.500 €

Criterios de avaliación

Para a avaliación dos traballos tívose en conta a orixinalidade, interdisciplinariedade e calidade técnica do traballo; a contribución ao desenvolvemento do currículo e adquisición de competencias clave; a contribución específica a competencia informacional e mediática do alumnado; a participación de alumnado, profesorado e comunidade educativa no seu conxunto; o aproveitamento das posibilidades e os recursos da biblioteca escolar; e a integración da biblioteca e outros equipos e programas do centro para o desenvolvemento do proxecto.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.