A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, acaba de publicar a resolución cos centros premiados na VI edición do Concurso de Traballo por Proxectos, a través do que se recoñece o traballo de 18 centros educativos públicos no eido do traballo interdisciplinar e a investigación nas bibliotecas escolares. A iniciativa, enmarcada no Plan LÍA (Lectura, Información e Aprendizaxe) de Bibliotecas Escolares 2016-20 busca, ademais, incentivar as boas prácticas no ámbito das bibliotecas escolares dos centros de ensino públicos de Galicia, así como fomentar o traballo en equipo.
Todos os traballos deberon realizarse coa coordinación, apoio e colaboración da biblioteca escolar e contando cos seus recursos e posibilidades. A modalidade 1 centrouse en proxectos de carácter interdisciplinario ou proxectos documentais integrados (traballos de investigación sobre un tema no que os alumnos se familiarizan cos mecanismos de busca de información) coordinados desde a biblioteca escolar e que coa participación dun mínimo do 40% das aulas do centro, ou dun 40% dos departamentos no caso dos centros de ensino secundario.
A modalidade 2 referiuse a proxectos de investigación dirixidos por profesorado dun grupo, nivel, ciclo ou departamento, con tres submodalidades (traballos de grupo, de ciclo/departamento e proxectos realizados na materia de libre configuración “investigación e tratamento da información”). Por último, a modalidade 3 centrouse en proxectos de investigación intercentros, promovidos desde as bibliotecas de ata un máximo de tres centros de ensino, co fin de desenvolver un proxecto común de temática xeral ou científica.
A listaxe de centros premiados por modalidades é a seguinte:
Modalidade
|
Temática
|
Centros Premiados
|
Concello
|
Provincia
|
Título
|
Asignación
|
1. Proxectos Documentais integrados, coordinados desde a biblioteca escolar
|
Xenérica
|
CEIP P. Graxal
|
Cambre
|
A Coruña
|
Construímos
|
2.000 €
|
CEIP Milladoiro
|
Malpica de B.
|
A Coruña
|
O mar que nos dá…!
|
2.000 €
| ||
EOI de Lugo
|
Lugo
|
Lugo
|
FalArte
|
2.000 €
| ||
IES P. Aquis Celenis
|
Caldas de Reis
|
Pontevedra
|
As palabras no Camiño
|
2.000 €
| ||
CEIP P. Meaño-As Covas
|
Meaño
|
Pontevedra
|
Puro teatro
|
2.000 €
| ||
CEIP Alfonso D. Rodríguez Castelao
|
Vigo
|
Pontevedra
|
Pinga a pinga, pensa en verde
|
2.000 €
| ||
Ciencias
|
IES Francisco Aguiar
|
Betanzos
|
A Coruña
|
Betanzos 800 anos
|
2.000 €
| |
CEIP Canosa-Rus
|
Coristanco
|
A Coruña
|
ConCIENCIAte
|
2.000 €
| ||
2.a. Proxectos de investigación de grupo/nivel
|
Xenérica
|
CEIP O Coto
|
Negreira
|
A Coruña
|
A voltas por Galicia
|
1.500 €
|
CEIP de Prácticas López Ferreiro
|
Santiago de Compostela
|
A Coruña
|
Pontes para coñecérmonos
|
1.500 €
| ||
IES Xoán Montes
|
Lugo
|
Lugo
|
(A)rroupArte
|
1.500 €
| ||
Ciencias
|
CEIP Quintela
|
Moaña
|
Pontevedra
|
Proxecto Os Canciños
|
1.500 €
| |
2.b. Proxectos de investigación de ciclo/departamento
|
Xenérica
|
CEIP P. Enrique Barreiro Piñeiro
|
Cambados
|
Pontevedra
|
Coidamos do noso para coidar o de todas e todos
|
1.500 €
|
Ciencias
|
IES Xoán Montes
|
Lugo
|
Lugo
|
O xardín das Hespérides
|
1.500
| |
2.c Proxectos realizados na materia de 1º /2º de ESO “Investigación e tratamento da información” ou noutras materiais equivalentes en ESO ou primaria
|
Xenérica
|
IES Valadares
|
Vigo
|
Pontevedra
|
Youtubers por un día
|
1.500 €
|
3. Proxectos de investigación intercentros
|
Xenérica ou científica
|
CEIP Nicolás del Río
|
Cedeira
|
A Coruña
|
"Pegadas na iauga". Patrimonio inmaterial: a semente
|
1.500 €
|
IES Punta Candieira
|
Cedeira
|
A Coruña
|
"Pegadas na iauga". Patrimonio inmaterial: a semente
|
1.500 €
| ||
CEIP de Santiago de Oliveira
|
Ponteareas
|
Pontevedra
|
Xogamos?
|
1.500 €
| ||
CEIP de Leirado
|
Salvaterra de Miño
|
Pontevedra
|
Xogamos?
|
1.500 €
|
Criterios de avaliación
Para a avaliación dos traballos tívose en conta a orixinalidade, interdisciplinariedade e calidade técnica do traballo; a contribución ao desenvolvemento do currículo e adquisición de competencias clave; a contribución específica a competencia informacional e mediática do alumnado; a participación de alumnado, profesorado e comunidade educativa no seu conxunto; o aproveitamento das posibilidades e os recursos da biblioteca escolar; e a integración da biblioteca e outros equipos e programas do centro para o desenvolvemento do proxecto.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.