Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

2 de febrero de 2015

PEQUENO ALTERCADO NO CONCELLO POLO DOBRE IMPOSTO DO LIXO




Esta mañán no consistorio de Cambados prodúxose unha discusión entre o hosteleiro que denunciou o asunto do dobre imposto do lixo que está a aplicar o concello por un lado e a ORAL, que é o organismo competente para a recadación de impostos.
Tras pedir explicacións, ninguén desde o concello tivo a amabilidade de dar detalle deste novo abuso.
Un funcionario amenazou con chamar a Policía Local si o veciño, seguía insistindo de modo vehemente, na esixencia de explicacións.
Segundo testigos presenciais, ninguén do Concello foi quen de explicar o tema.
Recordemos que  CORES DE CAMBADOS sacou a luz o venres a nova sobre este atropelo do que onte se fixo eco A TI MEU CAMBADOS e que relatamos a continuación por boca do afectado, que nos consta que non é o único e xa se están a preparar varias reclamacións. 
O relato que sigue foi a contestación ao publicado por este blog.

O que escribes pasoume a min. Resulta que me chega unha carta de pago por 

parte do Concello decíndome que lle teño que pagar a basura porque según me 

din, desde o Concello, teño unha cafeteria que produce basura e me reclaman 

1251,11 euros por liquidacion de atrasos de taxas de recollida de lixo dos anos 

2011 e 2012 pola cafeteria.... Resulta que vou a ORAL e me din que a basura 

eses anos xa a teño paga (polo que me dan un justificante donde di que pago 

407,66 cada catro meses de basura polo Hotel ), e que este novo pago xa non 

depende de min e din que non son o unico negocio que ten este problema.E 

ahora me vexo fasendo unha reclamacion..........Cando a mañán acudín o 

Concello díxenlle ao funcionario que leva este papeleo -inventades estes novos 

impostos porque non tendes un peso no Concello? ...E a respuesta do 

funcionario foi mover a cabeza. O que pasa e que hay mis xente fora que 

dentro do Concello, e selles paga un soldo e máis un seguro e están mais 

tempo nos bares, supermercados e de tiendas que no Concello e despois veñen 

estes inventos de impostos que o que traen e moito malestar entre os veciños--

--Quixera saber quen e o que manda no Concello!!...



1 comentario:

Anónimo dijo...

Este alcalde e moito pa cabeza,por un lado marcha a gastos pagados a fitur en busca de turistas e por outro exprime os hostaleiros a impostos e si non lle chegan inventaos,este non da puntada sen fio.Tic tac "señor" Aragunde tic tac quedanlle 111 dias

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.