Así pareceo entender Rosa Quintana que despois de tres anos da toma de posesión do Governo de Galiza quere impulsar a Marca Galega para os productos hortícolas. Sin tempo non era, Rosa.
Segundo a conselleira do Medio Rural, o distintivo, xa creado, permitirá abrir as canles de comercialización a un sector con futuro.
A Marca Galega para os produtos da horta xa está creada. Só queda impulsala, darlle difusión para que os consumidores aprendan a valorar a calidade dos produtos do campo galego tanto dentro como fóra das nosas fronteiras. E é que segundo a conselleira do Medio Rural, a aposta pola calidade é o que abre fronteiras e permite introducirse en canles de comercialización internacionais. Como exemplo, as cooperativas cambadesas Hortumia e Horsal. Segundo Rosa Quintana, son a mostra de como os bos produtos funcionan en países como Inglaterra ou Alemania, países ós que estas empresas están a exportar. Marca Galega que funcionaría como unha especie de paraugas que aglutinase o distintivo propio da Horta do Salnés.
Rosa Quintana realizaba estas declaracións durante a inauguración das Xornadas da Horta e o Agro do Salnés. Neste foro insistiuse na necesidade de traballar conxuntamente e apoiar o cooperativismo para impulsar o sector primario. Sector que está sabendo capear a crise económica, ou cando menos así se puxo de manifesto durante a celebración das xornadas.
Unha mensaxe que foi acollida pola conselleira do Medio Rural, que xa prevé unha reunión para avaliar as posibles axudas á incorporación de novos socios.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.