Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

2 de septiembre de 2014

OS SOCIALISTAS DENUNCIAN AO ALCALDE DE CAMBADOS



Os Socialistas de Cambados veñen de presentar esta mañán en Pontevedra, unha denuncia contra aquelas persoas que ao longo da investigación poidan resultar penalmente responsables polos feitos que se denuncian, i en concreto contra o Sr. Alcalde- Presidente do Concello de Cambados  Luís Aragunde Aragunde.
Os feitos denunciados refírense  que ao longo de todo o ano 2013 e 2014 o alcalde de Cambados,  Luís  Aragunde, dicta resolucións de alcaldía nas que sistemáticamente levanta os reparos expostos por Intervención do Concello en relación coa confección e contido dos conceptos que se reflicten nas nóminas dos traballadores do concello, tanto funcionarios como persoal laboral.
As razóns dos reparos postos polo Servizo de Intervención en materia de retribuciones son as seguintes:
GRATIFICACÓNS
No referente a gratificacións, indícase que o pago das mesmas a determinados funcionarios vénse realizando de forma mensual por cantidades moi similares o que as converte nun "devengo periódico". Indícanse nese sentido as recibidas polo capataz municipal e por determinado persoal da Policía Local.
No caso do persoal laboral, a situación é moi similar. As cantidades devéñense con carácter periódico (mensual) e son sempre similares. Indícanse as referentes á auxiliar de secretaría, o auxiliar de Intervención, a auxiliar de Urbanismo ou os operarios de obras. E dentro do persoal eventual, menciónase ao secretario do Gabinete da Alcaldía. En ningún destes casos consta informe e petición razoada previa sobre a necesidade de realizar os servizos prestados fóra do horario laboral. Evidentemente, non consta autorización expresa polo órgano competente para o seu fiscalización.
No informe de intervención de fiscalización da nómina do mes de novembro de 2013, indícase que aínda que o numero máximo de horas extraordinarias que se poden realizar en computo anual é de 80, no periodo de xaneiro-novembro do 2013, a auxiliar de Secretaria realizara 240; o auxiliar de intervención, 242 horas; a auxiliar de urbanismo, 222 horas; o secretario do gabinete de alcaldía, 335 horas. En situación similar atópanse varios operarios de obras ( 251 horas) e o arquitecto municipal, con 131 horas.

COMPLEMENTO PRODUCTIVIDAD


Non consta que o Pleno do Concello defina os criterios obxectivos nos que ha de basearse a Alcaldía para distribuír as cantidades consignadas nese concepto.
Determinado persoal do Concello ven percibindo complementos de productividad con carácter mensual e por unha cuantía moi similar ( Auxiliar de Urbanismo; auxiliar de administración financeira; auxiliar de administración xeral; Secretario do Concello..)
A propia policía local é beneficiaria dun complemento de productividad por exercer as súas funcións en domingos e festivos ou en concepto de nocturnidad. Está claro que este corpo exerce as súas funcións mediante un sistema de quendas, o cal obrígalles a prestalos tanto de noite como en calquera día da semana. Esta situación xa está contemplada no seu complemento específico, como vén indicando a xurisprudencia xa consolidada. Non parece pois que poidan ser beneficiarios dun complemento de productividad por esas mesmas tarefas. Para máis escarnio, a Interventora indica que a productividad pola nocturnidad ten en practíca un carácter fixo e un devengo mensual, contraviniendo o establecido na lei 30/1984 e RD 6/1986 que indican que a productividad estará vinculada a unha especial actividade ou rendemento.
3.- Polo que respecta ás contrataciones temporais, os diversos informes de ano 2013 emitidos polo Servizo de Intervención do Concello indican que hai unha serie de contratos referidos a funcionarios de reforzo, arquitecto e persoal do Área de Rehabilitación nos cales a alta produciuse fai varios anos. Ata indica que nalgún caso a alta é do ano 2001. Estes contratos véñense prorrogando de forma tácita, o cal suscita unha situación non só irregular senón de clara fraude de lei que podería desembocar na súa conversión en indefinidos.

4.- En relación co anterior, o servizo de Intervención tamén informa desfavorablemente as prórrogas dos contratos da Técnica do servizo de orientación de emprego e do Animador Sociocultural, advertindo que a concatenación de contratos incurre en fraude de lei.

5.- Especial referencia merece a situación na que se atopa a figura do arqueólogo municipal. Segundo dedúcese do informe de fiscalización das facturas dos meses de xaneiro e febreiro de 2013, atopámosnos/atopámonos ante un contrato absolutamente irregular, ata o punto de que no informe fálase directamente de que non existe expediente de contratación e que esta foi realizada verbalmente, cuestión prohibida á Administración Publica. Sinala ademais que dita contratación pola que se abona a cantidade de 1454,44 euros mensuales, vén realizándose ¡ DESDE O ANO 2003!. Segundo indícase no informe, a persoa que realiza o servizo vén cobrando a cantidade indicada de forma mensual mediante a presentación de factura como contrato de prestación de servizos. Todo iso sen cobertura legal tal e como indica o informe citado e reitérase en todos os demais informes do ano 2013 relativos a esta contratación.
Malia a contundencia e claridade destes informes, o alcalde de Cambados mediante providencia establece o carácter preferente no pago das facturas indicadas.



6.- De todos os datos indicados e da documentación que se acompaña a este escrito dedúcese ao noso entender o seguinte
- Desde fai varios anos, o alcalde de Cambados vén asinando resolucións de alcaldía relativas ás nóminas dos traballadores. En ditas nomeas inclúense importantes cantidades en concepto de gratificaciones, horas extraordinarias e productividad.
- Con respecto ao número de horas extraordinarias, é absolutamente desmesurado converténdose, para os funcionarios e laborais que as cobran, en verdadeiras pagas extraordinarias encubertas. Si temos en conta que as horas de traballo dos empregados públicos en cómputo mensual son 150, o feito de realizar ao ano máis de 200 supón a constatación do devandito. E no caso do secretario do gabinete de alcaldía, con máis de 300 horas extraordinarias estamos falando do equivalente a máis de dúas pagas extraordinarias ao ano.
- O mesmo razoamento pódese facer con respecto aos incentivos de productividad con especial mención aos acordados para a Policía Local. Estamos falando dunha vulneración flagrante, sistemática e coñecida da lexislación aplicable, efectuada con total desprezo aos informes contrarios dos servizos de intervención do concello.


- De escandaloso pódese cualificar o relativo ás contrataciones temporais do concello. Moitas delas realizadas verbalmente en fraude de lei. Chama poderosamente a atención o contrato verbal de prestación de servizos do arqueólogo que se estende nin máis nin menos que desde o ano 2003
- Os informes de intervención do ano 2013 e previsiblemente do 2014 poñen reparos a estes pagos indicando que se trata de pagos irregulares en fraude de lei que vulneran a lexislación vigente en materia de función pública.
- A actuación do alcalde co levantamiento sistemático dos reparos efectuados pola Intervención supoñen ao noso xuízo, resolucións manifiestamente inxustas dictadas con pleno coñecemento da irregularidade das situacións ás que dá cobertura. Non poden xustificarse no descoñecemento nin moito menos na potestade legal do alcalde para proceder ao seu levantamiento cando diso inférese a vulneración consciente da legalidad.
Así describe na sua denuncia o grupo socialista de Cambados o que está a acontecer no noso povo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.