Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

26 de febrero de 2018

CREADA A MESA DO TURISMO DE PONTEVEDRA










A presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, acompañada do deputado de Turismo, Santos Héctor Rodríguez, presidiu este luns a creación da Mesa Provincial do Turismo, acción “estratéxica” dentro do Plan de Turismo da provincia e na que están representadas todas as administracións públicas e organizacións privadas implicadas no sector turístico. De feito, nesta primeira reunión estiveron presentes alcaldes e alcaldesas de municipios catalogados de interese turístico, entidades supramunicipais, representantes do sector privado e organizacións de formación turística. A Mesa reunirase dúas veces ao ano, sen prexuízo de que poida haber máis encontros extraordinarios se fosen necesarios. Nestes encontros, como informou Carmela Silva, estudaranse as necesidades do sector, a posta en marcha de produtos turísticos orientados a desestacionalizar a demanda ou, entre outras cuestións, as accións de promoción que se vaian a desenvolver. A entidade estará integrada por 20 persoas: a propia presidenta da Deputación, o deputado delegado de Turismo, a xefa de servizo de Turismo e unha persoa de perfil técnico do ente provincial; 1 persoa en representación de Turismo de Galicia e outra da Secretaría de Turismo do Estado; 7 persoas pertencentes ao sector público da provincia e 1 de cada concello que supere os 50.000 habitantes (Vigo e Pontevedra). Tamén haberá dúas persoas en representación dos concellos de interese turístico da provincia e outra dos destinos adheridos ao SICTED; das entidades supramunicipais haberá dúas persoas (1 dos GALP e outra de entidades con funcións de xestión e promoción turística como poden ser as mancomunidades); ademais de tres representantes do ámbito académico (Máster de Turismo da Universidade de Vigo, CIPF Manuel Antonio e CIPF Carlos Orozoa), outra do Aeroporto de Vigo e tres do sector turístico privado (Clúster de Turismo, Feprohos e Ruta do Viño Rías Baixas). Durante a reunión inaugural, Silva explicou cuestións relativas aos indicadores de avaliación. Así, detallou que “contamos con 57 indicadores de seguimento e 24 de resultado que permitirán avaliar todos os acordos que vaiamos poñer en marcha de aquí a 2020, límite temporal do Plan Estratéxico de Turismo”. Ademais, abordouse a campaña de promoción turística da provincia de Pontevedra durante 2018 e tratouse a posta en marcha da rede de oficinas de turismo da provincia. Respecto diso, a presidenta da Deputación detallou que, a través desta rede, “traballaremos conxuntamente para obter estatísticas fiables sobre o perfil do turista que visita o noso destino, para coñecer o que demanda e, a partir de aí, elaborar a estratexia de promoción que dea resposta a esa demanda”.






No hay comentarios:

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.