
Un Community Manager é a persoa encargada de gestionar, moderar e desenvolver comunidades virtuales (en Facebook, Twitter, Youtube, etc.) en nome dunha marca ou empresa.
É fundamental que este profesional teña uns coñecementos sólidos sobre o sector onde traballa, marketing online, publicidade, comunicación; pero sobre todo debe coñecer as tecnoloxías 2.0. e as posibilidades das redes sociais, ser creativo, resolutivo, saber gestionar plans de marketing 2.0, dinamizar e traballar en equipo.
Neste curso estudarás e poñerás en práctica os labores que desempeña esta figura, obtendo unha visión xeral e práctica sobre marketing online e unha visión profunda dos medios sociais e as súas posibilidades como ferramenta de marketing.Aprenderás as tarefas propias deste perfil: como e cando publicar contidos, onde, como moderar un foro, escribir correctamente un blog, gestionar unha crise en medios sociais, etc. Pero tamén aprenderás a crear unha estratexia acorde aos obxectivos dunha empresa, executala, mantela e medir os seus resultados. É un curso teórico-práctico orientado á túa preparación como profesional.
A revolución que supuxo para as marcas e organizacións a web social ou 2.0. deriva nunha necesidade cada vez maior de integrar na súa organigrama empresarial a figura do Community Manager.
- Metodología: 100% online.
- Precio: 650 € (este curso posee descuentos y bonificaciones).
- Duración: 4 meses (19 de octubre de 2015 - 19 de febrero de 2016). 500
horas de formación certificadas.
- Garantía: La Fundación UNED es un organismo de gran prestigio, en
España y América Latina, gracias a su buena labor y tradición en la
formación online y a distancia.
Máis info descargar: Curso de Community Management.pdf
No hay comentarios:
Publicar un comentario
NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.