RENFE é a operadora que decidiu que o Alvia siniestrado viaxase sen sistemas de seguridade durante o traxecto de Ourense a Santiago, ao decidir non homologar -durante o ano e medio de operatividad da linea- os sistemas de seguridade cos que contaban tanto a infraestructura como o propio Alvia; non homologados, resultaban inutilizables. E o que é máis relevante, de ser utilizados, con toda probabilidade, a traxedia evitouse; así como o risco sufrido polos pasaxeiros e persoal do traxecto durante este ano e medio. Por fin, os responsables do Ministerio do ramo involucrados na contratación do trazado ferroviario e os seus sistemas de seguridade. Ou o que é o mesmo, Pepiño Branco e Anita Pastor. Dáse a particularísima casualidade de ser, ambos, galegos.
Pois, en primeiro lugar, porque para imputar penalmente non bastan meras sospeitas. Son precisas probas, ou canto menos indicios da súa responsabilidade criminal.
O achado de tales probas ou indicios debe ser resultado da investigación xudicial, pública, suxeita á coacción lexítima do órgano xudicial competente. Pode haber casos en que tales probas -ou indicios- poden ser aportados polos particulares, pero na xeneralidade dos casos, tales elementos deberán ser obtidos por medio da autoridade xudicial.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario
NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.