Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

7 de febrero de 2013

OS ESTUDOS NON MINTEN, PERO HAI QUEN OS IGNORA





Os nenos bilingües teñen máis facilidade para desenvolver a "memoria de traballo", relacionada coa ejecución de procesos mentais como o almacenamiento temporal da información e o procesamiento e actualización da mesma, que os nenos que falan únicamente unha lingua, segundo un estudo realizado de forma conxunta pola Universidade de Granada, a Universidade de York e a Universidade de Toronto.

A investigación, que foi publicada no último número da revista 'Journal of Experimental Child Psychology', levouse a cabo cos obxectivos de evaluar de que xeito o feito de empregar varios idiomas inflúe sobre o desenvolvemento da "memoria de traballo" e de "explorar o papel que ten a memoria de traballo na superioridade cognitiva dos bilingües atopada en estudos previos", indicaron.

Así, os nenos bilingües de entre 5 e 7 anos que participaron no estudo realizaron mellor as tarefas que implicaban memoria de traballo que os seus coetáneos monolingües. A vantaxe que obtiveron fronte a estes foi maior cando as tarefas implicaban unha esixencia maior doutras funcións cognitivas.

A autora principal do estudo e investigadora do departamento de Psicología Experimental da Universidade de Granada, Julia Morais Castelo, sinala que os resultados indican que o bilingüismo "non inflúe en mellóraa da memoria de traballo de forma illada senón que o fai de forma global no desenvolvemento de funcións executivas e, de forma especial, cando estas teñen que interactuar entre si".



As funcións executivas son un conxunto de mecanismos que se encargan da planificación e autorregulación da conduta humana, entre os que se atopa a memoria de traballo. "Trátase dunha capacidade que se vai desenvolvendo nos primeiros anos de idade, pero tamén se demostrou que pode adestrarse e mellorar coa experiencia", segundo explicaron os autores da investigación.

Por outra banda, Morais Castelo sinalou que o estudo aporta "claras evidencias" da influencia do bilingüismo sobre a memoria de traballo, fronte a traballos anteriores que únicamente demostraban que os nenos bilingües son máis hábiles en tarefas de planificación e control cognitivo. Neste sentido destacou que os escolares que participaron no estudo e que falan máis dunha lingua fano "simplemente por circunstancias familiares, e non porque tivesen unha especial preferencia polos idiomas".



No hay comentarios:

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.