Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

28 de enero de 2020

O COCIÑEIRO CAMBADÉS MIGUEL MOSTEIRO MESTRE PARTICIPA NUN SHOWCOOKING MOI ESPECIAL




Os aceites de oliva virxe extra monovarietales de Aceites Abril protagonizaron, por primeira vez, unha xornada gastronómica coas conservas de peixe e marisco galegas, unha alianza que se encargou de enxalzar o cociñeiro cambadés Miguel Mosteiro ( GastroLab Arousa). O acto, que se desenvolveu no restaurante Miramar Praia de Boiro, contou coa presenza do secretario xeral de Anfaco- Cecopesca, Juan Manuel Vieites, e a directora de márketing de Aceites Abril, Elena Pérez Canal. Entre o público, representantes do tecido empresarial asociado á patronal conserveira, de gran calado na comarca. “É unha xornada para dar a coñecer algo máis a cultura do aceite, sobre todo para as conservas. Igual que utilizamos un tipo de monovarietal para cada tipo de prato, por que non facelo tamén nas conservas?”, apuntou Pérez Canal.
O oleólogo de Aceites Abril, Rubén Gutiérrez, centrou a súa exposición en trasladar ao público os diferentes matices de cada un dos aceites, así como o sabor característico dos distintos monovarietales. Pola súa banda, o chef Miguel Mosteiro utilizou os aceites da cata para resaltar os pratos que elaborou durante o seu showcooking con diversas conservas de peixe e marisco. O menú incluíu unha Empanada de sardinilla con algas, unha Tosta de atún con guacamole e tomatitos, Allo branco con berberechos e huevas de salmón, Empanada aberta de zamburiñas con brotes tenros, e Mexillón en escabeche con wakame e emulsión de verduritas escabechadas. Con iso, os conserveiros puideron comprobar como a través dos aceites pódese potenciar o sabor de distintas elaboracións. Respecto diso, Abril, como gran coñecedor e experto do mundo do aceite, convidou a través da súa directora de Marketing “a impulsar desde os departamentos de calidade das empresas conserveiras novos coupages de aceite de oliva extra que lles permitan obter un valor engadido e diferenciador nos seus produtos finais”.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.