Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLOG. Sobre todo crítico.
CORES DO SALNÉS É UN BLOG. Sobre todo crítico.
30 de octubre de 2019
O ALBARIÑO DE CAMBADOS PROTAGONISTA DO NOVO ANUNCIO DE AMAZON
Presume nun anuncio de radio: “máis da metade dos produtos vendidos por Amazon proveñen de pequenas e medianas empresas”.
Agora, cando queda un mes para o famoso Black Friday (o día de grandes descontos e compras na internet), o xigante estadounidense do comercio electrónico ata presume do bo que é coas pequenas e medianas empresas… Faio nun anuncio de radio (poden escoitalo aquí a partir do minuto 33), onde di: “Este non é só o son dunha caixa de Amazon que fará feliz a Ana "Papá, esta bicicleta é unha pasada!", tamén fará feliz a Iker, o fabricante de bicis de Zarautz "pedíronnos outras catro!"; e este é o son que alegrará o día a Manuela "si, o Albariño de Cambados" e dará a coñecer o viño de Xosé en toda Europa "Maruxa, outro pedido de dez botellas". Si, porque máis da metade dos produtos vendidos por Amazon proveñen de pequenas e medianas empresas”. Á maioría das empresas non queda outra que renderse ante Amazon: crear a súa propia plataforma de venda ' online' é moi caro e complexo. Con todo, como saben, non é ouro todo o que reloce. Pode ser certo que máis da metade das pemes vendan a través de Amazon, pero tamén o é que á maioría non queda outra porque lanzar a súa propia plataforma de venda online é algo demasiado caro e complexo que só algunhas grandes compañías (Inditex ou o grupo cervexeiro Mahou San Miguel, entre outras) poden permitirse. Claro que renderse ante o xigante tamén pode ser o fin das devanditas pemes: para poder colocar os seus produtos en Amazon, débenlle dar información sobre provedores, facturas e detalles dos mesmos, co risco de que este se converta no seu gran competidor (copiándoos, fabricándoos e vendéndoos a prezos moito máis baratos). Ademais, hai empresas que optan por outra rendición, deixando que o xigante do comercio online entre nas súas instalacións físicas e coloque uns lockers (marcadoras) para que a xente poida recoller os seus pedidos: Electrodomésticos Mirou, supermercados DIA, estacións de servizo Repsol, centros comerciais Merlin e Unibail, ou mesmo restaurantes Telepizza, por exemplo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.