XUNTANZA DE ALCALDES COA DEPUTACION
Deputación de Pontevedra, Concellos e Xunta iniciaron esta mañá o camiño para conseguir unha xestión conxunta de residuos.
O
sesenta por cento dos municipios desta provincia xestiona de xeito
directo este servizo, e o que se pretende é mancomunalo ó igual que xa
se fixo coa recadación de tributos ou co subministro eléctrico.
Para
falar disto, no Pazo Provincial reuníronse o alcaldes e deputados
provinciais, amais do conselleiro de Medio Ambiente, Agustín Hernández. A
Xunta, ó igual que a Deputación, avoga pola xestión e uso compartido
deste tipo de servizos, xa que entende que axuda a reducir custes e
beneficia ó cidadán.
Na
xuntanza tamén se propuxo a xestión conxunta doutros servizos como a
recollida de animais ou a equiparación das taxas de auga.
«A xestión compartida é sempre máis eficaz». Estas foron as verbas do conselleiro a saida da xuntanza. Con esta medida preténdese aforrar un 30% no custo do servicio.
Os Concellos de Vigo e Pontevedra quedaron fora pois ríxense pola Ley de Grandes Cidades.
Co apoio de 47 dos 62 concellos presúmese que o proxecto avanzará.
Tamén saleu a relucir que aínda que se aforrarán cartos por parte dos concellos o servizo ten que actualizar as suas tarifas. Polo tanto será máis barato para os concellos pero non para o peto dos usuarios.
De tódolos xeitos poucos son os concellos que teñen o servizo a través de empresas polo que hai que agardar a cando rematen os contratos ou rescindilos de forma unilateral o que conlevaría uns gastos por indemnizacións pouco asumibles nestres intres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.