A Deputación anima a visitar as Rías Baixas propoñendo experiencias "nun territorio cunha gastronomía de calidade, con innovación e tradición, representando a toda a provincia: abarca a todos os concellos e sectores e á cidadanía", sinalou a presidenta.
"A enogastronomía está asociada a Pontevedra e o emoturismo (turismo de emocións), é un gran movilizador", explicou Carmela Silva. Ademais, o que se busca é "avanzar na desestacionalización" con fortalezas como os "produtos de tempada, mellora dos voos, cultura e termalismo".
Segundo avanzou Silva, a campaña será moi comercial e estará dispoñible en galego, castelán e inglés. Fitur será o punto de partida. Despois desta feira desenvolveranse as seguintes accións de promoción como as de márketing directo, presentando o destino "interna e externamente", con especial incidencia nas localidades onde hai voos directos e desenvolvendo "unha gran campaña online e offline".
No hay comentarios:
Publicar un comentario
NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.