Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

11 de agosto de 2015

AS RUINAS DE SANTA MARIÑA CONTARÁN CUN NOVO CRISTO








Unha iniciativa do escultor cambadés Paco Leiro fará que a iglesia das Ruínas de Santa Mariña conten con un Cristo de madeira de dous metros de altura que cubrirá o oco do que actualmente está a reparar por un equipo de restauradores encabezados por José Manuel Aguiño.
Por suposto totalmente gratis.

A iniciativa surxiu do propio escultor que se puxo en contacto con membros da corporación local que trasladaron a idea á Comisión do Cemiterio e ao cura párroco, José Aldao.
Tras unhas reunións entre Victor Caamaño o párroco e a dirección da Comisión acordouse dar traslado da idea e a petición de permisos a Patrimonio e ao Arzobispado. Conseguidos os permisos so queda fixar dia e hora para a colocación da peza nun acto que debería ser público e aberto, posto que se trata dun monumento seña de identidade do pobo de Cambados.

É aquí cando surxen algunhas diferencias. A igrexa quere anuncialo nas misas da fin de semana. Para CORES DE CAMBADOS o ideal sería facer unha rolda de prensa ou un aviso conxunto da igrexa e o Concello, a alcaldesa ou Víctor Caamaño que foi que realizou as xestións. 
Sexa como sexa agora xa sabedes que pronto a igrexa das Ruínas de Santa Mariña contará con un Cristo en 3D mentras o orixinal está a ser reparado.

Tanén queremos agradecer a Paco Leiro a sua iniciativa que da conta do amor que profesa polo seu pobo natal e que por moito que esté lonxe de aquí lévao no seu corazón e na sua cabeza.



CRISTO DO CONVENTO

Ficha técnica:
Madeira de carballo policromada
Cruz: piñeiro tea
280 x 180 x 65 cm 
Represéntase a expiración de Xesus Cristo.
A figura aparece despegada da cruz en postura frontal, cos brazos en forma de Y, acentuando a sensación de peso morto, o que lle da máis dramatismo á composición.
Podería dicirse que o tratamento da anatomía é achegado ao do primeiro Renacemento ( Brunelleschi, Donatello ou  Juan de Anchieta) e respecto a Cristos contemporáneos atreveríame a citar o Cristo de Moiá de Francisco Asorey.
A cruz en TAU (en forma de T) é un símbolo empregado pola orde Franciscana. Por este motivo escolle a cruz en forma de TAU, como homenaxe ao antigo convento de San Francisco en Cambados.
De aí o título de la obra, CRISTO DO CONVENTO

No hay comentarios:

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.