Xornalismo é, escribir, publicar e transmitir o que non queren que se publique, escríbase e transmítase, o outro son "plumillas e relacións públicas da censura e a corrupción con premeditación e engano aos seus lectores".
CORES DO SALNÉS É UN BLO
G. Sobre todo crítico.

12 de abril de 2015

DURÍSIMAS DECLARACIÓNS DUN HOSTELEIRO CAMBADÉS



Durísimo comentario no Facebook do hosteleiro Carmelo Fernández nun artigo de A TI MEU CAMBADOS

"Reproducímolo tal cual para que non se perda nada do exposto.

Eu pola miña parte xa tiña ganas de encontrarme un articulo que falara de este tema ,espero que nadie se sinta aludido ,a min personalmente ningun alcalde do PP me pode botar en cara en todos estos anos que eu como persona , a miña familia e o Hotel como actividad empresarial nos hayamos portado mal co Concello , o contrario sempre ,pero sempre estuvemos en todos os mitines que via whasap nos mandaban desde o Concello para asistir a eles ,que levante a man o primer alcalde que dija o contrario de que non asistimos a eles .Pero despois do suceso que tuven este ano por o tema dun embargo que me quixeron colar pola basura da cafeteria ,..en esos dias despois de moverme e preguntar e falar tanto co secretario ca interventora e co teniente alcalde foi cando me din conta como se conta en este articulo que hay Cambadeses que pajan por todo e hay outros que pajan o que queren ,e despos hay quen non paja porque desde o Concello non queren que pajen (non sei si me explico )... ( si aljien me chama desde o Concello ño explico personalmente ).

Eu desde o ano 2000 ando detras do Concello para que arreglen a calle Eduardo Pondal ou si non a acera que teño diante do Hotel , que fajan unha ordenacion e aparcamiento pos autobuses de carja e descarja de turistas para que non haija problemas ,por aqui hay varios Hoteles xuntos ( como unha vez que chjeou un autobus portugues e aparcou no carga e descarga frente as Casas Baratas e veñen os Municipales e ñe poñen unha multa de 150 euros ) ,pois ese empresario portugues xa non volveu mais a Cambados cos seu turistas ,donde por certo a xente gastaba nas tiendas de Fefiñans ..,Coloquin un letreiro pagado por min de 1500 euros donde na fachada do Hotel ñe indicaba os turistas donde estan as ruinas de Santa Mariña e os metros de distancia (pois nada desde o Concello a dia de hoxe nin as gracias me deron... ,no xardin que hay diante da iglesia puxeron xa hay tempo unhas luces cuadradas no chan (solo dijo que as veñan a ver para que vexan como estan ¡¡DE PENA !! ,solo falta que un rapas meta un pe dentro.....Cortaron os pinos non sei porque.....Nas Casas Baratas pola parte de arriba non teñen acera e os nenos que se dirijen a escola van polo medio da carretera,porque a acera que esta a dereita da carretera ten as dimensions dun plato....De noite e de pena o alumbramiento que hay.....
Adonde quero chejar ..pois quero chejar porque son moi libre de expoñer esto... porque NUNCA tuvemos ningunha axuda do Concello .., NUNCA nos diron ningunha subvencion ,(e temolas presentado.. ,como non levabamos marisco ) ..NUNCA observamos por parte do Concello ningunha actitud para arreglar a puta acera Como cando ñe tiraron a Buhardilla do Hotel a meu pai ( solo polo capricho de que tiña a Paco Trigo de aparejador ) Cantas Buhardillas ilegales se fixeron en ese anos e estan en pe...,E despois ves que poñen a unha persona Cabaleiro do albariño (que aljien me dija os meritos )porque se queria
marchar da corporacion municipal ,.. Que con unha gran subvencion van a faser unha senda para que Martin Codax poida estar mellor conectada e asi poida faser actos musicales na sua terraza con vistas... ,Que un iluminado daseñe por faser Pousadas de 4 estrellas jastando o que ñe sale do carallo os cartos de todos sin ningun motivo aparente e que ñas alquile a unha empresa que ñe pagara sempre que teña beneficios (TOCATE O CARALLO )...( e eu non son capaz de comprar ni unha tella po Hotel ) ...,Que hasta o dia de hoxe me sentin manipulado polo Concello como unha vez que asistin invitado a unha cena do Bloque en Martin Codax e botaran unhas imaxes por TeleSalnes e me viron (Carallo como me chamou o alcalde para decirme que fasia ali ) ,o como outra vez que me mandaron a Fernando o Parido cos votos porque faltabamos para ir a votar,,...o dito NUNCA PERO NUNCA podrei decir que o Concello me apoyou en aljo ..SOLO A PAJAR CADA DIA MAIS IMPOSTOS.......
Eu sei porque o sei que unha gran Agencia de Viaxes comentoume un dia que estabamos reunidos que como Fefiñans nonse fixera peatonal deixaria de mandar turistas porque tiñan medo de que algun dia se producise un atropello ,e aparte e vergonzoso que moitos autobuses teñan a Cambados de destino turistico solo para duas horas (SOLO A PLAZA DE FEFIÑANS ) e despois ves que se marchan para outro destino ....,Cando solo con ver que Combarro cando os autobuses chegan ali os turistas botan toda unha mañan ou toda unha tarde porque se sinten mais a gusto sin coches e a xente gastando moito mais nas tiendas.....(o dia que por desgracia atropellen a un turista na Plaza de Fefiñans ) e as Axencias se neguen a ir ,quero ver canto tardaria o alcalde en poñela peatonal (Porque Fefiñans quedaria vacia de xente ),solo hay que ver a cantidad de autobuses que hay aparcados no vran pola zona do Pombal ....E o mais penoso que a estes turistas si se ñes fixera outro planteamiento de visitas tanto a Torre de San Saturnino , como as Ruinas de Santa Mariña , a Calzada, os museos (Que nadie sabe os horarios ,ou si estan cerrados ou si estan abertos )..os monumentos, en vez de botar 2 horas botarian 5 horas......O dito sintome libre de votar eu mais a miña familia a quen queiramos ,penso ir a todos os mitines que haija no pueblo sean do partido que sean ,escoitarei a todos por igual.....Solo pido que nadie me de unha palmada na espalda ,estou harto de ser o tonto que vos ten que reir as gracias (para eso tendes os que ñe dades axudas ) estou moi harto de ver que sejun te apellides pajas de mais ou non pajas nada....
Pois eu son fillo de Carmelo o Chirijoto que o home morreu co voto do PP no bolsillo pensando que aljun dia o alcalde de Cambados ñes iba a arreglar a acera e se iba aportar como un caballero,nunca pensou o home que o alcalde señes iba a reir os seus filos na cara e telos de tontos solo para aplaudir......Que pena non apellidarme de outra maneira porque sejuro que habria consejido arreglar a calle Eduardo Pondal ....pero son o fillo de
Carmelo o Chirijoto e no Concello solo nos queren para aplaudir ou para faser de bulto.........Boas Noites con esto que acabo de escribir nin quero quedar ben nin quero quedar coma un amarjado ,solo quero non quedar coma un tonto e si sodes listos e honestos , pensade por un momento que coma min hay mais xente que pensa o mismo...Ahora solo falta que nonme saludedes pola calle e baixedes a cabesa ....Si queredes o meu voto mirarme a cara e decirme que eu como veciño merezco o mismo cos outros que se apellidan de outra maneira.........e ahora si Boas Noites"


Horas despois de publicar esto outra persoa fixo un comentario digno de ler e que amosa que o medo estase a perder. Suxerimos que o leades abaixo de todo.


1 comentario:

Anónimo dijo...

Me siento totalmente identificada con este señor,ole por el,mi familia y yo también nos dimos cuenta,aunque tarde,que para los del partido popular solo somos votos,se acuerdan de nosotros para pedirnos el voto o para que acudamos de palmeros a sus mitines,mientras te llenan la cabeza de promesas,solo en campaña electoral claro porque el resto del tiempo casi ni te conocen,pero eso se termino,ni palmeros ni votantes,9 votos menos.

Publicar un comentario

NON SE PUBLICARÁN COMENTARIOS ANÓNIMOS. SI O COMENTARISTA QUERE PERMANECER NO ANONIMATO, NON SE PUBLICARÁ O NOME.